Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 95.00 TL | 95.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 95.00 TL | 95.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 95.00 TL | 95.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 95.00 TL | 95.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 95.00 TL | 95.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 95.00 TL |
Havale / Eft | 95.00 TL |
Posta Çeki | 95.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Nabizade Nâzım’ın en ünlü eserlerinden Zehra, bir “aşk ve intikam” romanı olarak tanımlanabilir. Tüccar Şevki Efendi, on yedi yaşlarındaki kızı Zehra’yı kâtibi Suphi ile evlendirir.
Cicim aylarından kısa süre sonra Zehra’nın “kıskanç tabiatı” kendini gösterir ve sorunlar başlar. Ev işlerine yardımcı olsun diye alınan cariye Sırrıcemal’i ve kocasını kıskanır.
Günden güne karısından soğuyan Suphi, Zehra’dan ayrılır ve Sırrıcemal ile evlenir. Zehra, intikam almaya karar verir ve Urani adında genç bir Rum kadını Suphi’yi baştan çıkarmakla görevlendirir. Planı işleyecek, intiharlar, ölümler ve cinayetler yaşanacak, Suphi bundan sonra iflah olmayacaktır…
“Zehra, işin sonuna kadar gitmek, intikamını tam almak için yemin etmişti. Yemininde hanis çıkmayı hatırına uğratmamaktaydı... Bu azim ve niyetin, Suphi’ye muhabbetten ileri geldiğini de bilip durmaktaydı. Fakat zevk-i intikam, ihtisasat-ı âşıkanesinin lezzetini unutturmaktaydı.”