Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 109.00 TL | 109.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 109.00 TL | 109.00 TL |
2 Taksit | 54.50 TL | 109.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 109.00 TL | 109.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 109.00 TL | 109.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 109.00 TL | 109.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 109.00 TL |
Havale / Eft | 109.00 TL |
Posta Çeki | 109.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Aristoteles’in Politika’sı, birinci bölümü Ahlak olan bilimsel incelemenin ikinci kısmıdır. Ahlak’ın Politika’yı oluşturması gibi Politika da Ahlak’ı anımsatır. Çünkü Aristoteles, bizim yapmaya meyilli olduğumuz gibi devlet adamıyla ahlakçının alanlarını bölmemiştir. Ahlak’ta iyi bir hayat için gerekli olan karakteri tanımlamıştır. Fakat onun için bu hayat, esas olarak toplum içinde
yaşamak içindir. Ahlak’ın son bölümlerinde, araştırmalarının pratik uygulamalarına geçer. Bunlar, ifadesini bireye yönelik olan ahlaki tavsiyelerde değil, devlet adamının yasamayla ilgili imkanlarının tanımlamasında bulur. İyi bir hayatı mümkün kılan bir toplumu şekillendirmek yasa yapıcının görevidir. Aristoteles için politika bireyler ya da sınıflar arasındaki bir güç çatışması ya da bireylerin özgürlüğüne çok fazla zarar vermeden düzenin ve güvenliğin sürekliliği gibi temel görevleri tamamlamak için bir alet değildir. Devlet “mükemmel ve kendine yeten bir yaşam uğruna ailelerin ve aile topluluklarının iyi olma halinin ortaklığıdır”. Yasa yapıcı, malzemesi toplum; amacı iyi yaşam olan bir zanaatkardır..