Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
2 Taksit | 65.00 TL | 130.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 130.00 TL |
Havale / Eft | 130.00 TL |
Posta Çeki | 130.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Ürün Açıklaması
Dizaynın ne olduğu, dizaynın medya çağındaki rolü, tüketim kültürü ve sermaye ile ilişkisi üzerine filozof Peter Sloterdijk’ın kaleme aldığı kısa ve soluksuz metin, tanınmış Karlsruhe Dizayn Yüksekokulu çatısı altında iletişim dizaynı profesörü Sven Voelker’in katılımıyla beraber ortak bir disiplinlerarası çalışmayı ortaya çıkardı. Sloterdijk, dizaynı farklı teorik açılardan, modernite öncesi ve sonrası, yetenek ve kabiliyetsizlik, güç ve iktidar, başarı ve ritüel, iç ve dış, form ve revizyon, şey ve işlevi, sunu ve bedel, mal ve ıslah, sanat ve ego, iyimserlik ve umutsuzluk ile ilişkilendirirken Sven Voelker, kendi meslek yaşantısından hareketle iletişim dizaynının hayatımızdaki rolünden, yani para ve şöhret, söz ve resim, görünüş ve kabiliyetsizlik, pazarlama ve tüketimden söz ederek bunu, dizaynın pratikteki beş farklı açısına bağlar. Öte yandan bu metinleri Türkçeye çevirmeye iten şey ise, kendi kültürünün esasen ‘az resimli’ ve ‘süslemeli’ kökenlerinde ‘resimsiz’, ne var ki ‘resimlerle dolu’ Türkiye toplumunda dizaynın gerçekten ne olduğu ve dizaynla nasıl birlikte yaşanması gerektiği üzerine zorunlu bir düşünmeyi dürtmedir.
Marka:
Yazar:
Sayfa:
112 Sayfa
Kağıt:
1. Hamur Kağıt
Boyut:
13.00x19.50 cm
Basım Yılı:
2011
Barkod:
9786055585563