Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 191.00 TL | 191.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 191.00 TL | 191.00 TL |
2 Taksit | 95.50 TL | 191.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 191.00 TL | 191.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 191.00 TL | 191.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 191.00 TL | 191.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 191.00 TL |
Havale / Eft | 191.00 TL |
Posta Çeki | 191.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Bu kitabın amacı, Yahudiler ve çevrelerindeki uluslar arasındaki ilişkiler gibi hayati bir siyasi mesele üzerine yazılanların çoğundan daha mütevazıdır. Bu kitap, acil bir sorun haline gelen meseleye ayrıntılı ve pozitif bir yasal çözüm önermemekte ve tam bir çözüm iddiasında da bulunmamaktadır. Bu, sadece bu sorunu çözme girişiminin, son zamanlarda Batı Avrupada denenenlerden esasen farklı olan bazı genel çizgileri takip etmesi gerektiği yönünde bir öneridir. Tartışmanın her iki tarafındaki şimdiki nesil, yani Yahudiler ve bizler, gelenekleri bir kenara bırakıp sorunu gerçeklik açısından tartışmayı ilke edinirsek, kendiliğinden doğru bir çözüme yaklaşacağımızı öne sürüyorum.
Geçen neslin yalanlarının yerine gerçeği söylemekten başka çaremiz yok. Bu nedenle, bu denemenin dayandığı üç ilkeden, gizliliğin sona ermesi gerektiği ilkesi bana karşılıklı tanıma ilkesinden ve hatta karşılıklı saygı ilkesinden daha önemli görünüyor. Çünkü Yahudi ulusal bilinci konusunda benim yargım hatalı olabilir; bunu abartıyor olabilirim ve bir tartışmanın taraflarından birinin bu tartışmanın çözümü için gereken tüm bilgiye sahip olamayacağı kesindir; diğer tarafın da dinlenmesi gerekir. Ancak ne benim ne de herhangi bir kişinin yargısı, gerçeğin değeri ve bir yalan üzerine inşa etmeye çalışmanın nihai kötü sonuçları konusunda hatalı olamaz.