Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 249.00 TL | 249.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 249.00 TL | 249.00 TL |
2 Taksit | 124.50 TL | 249.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 249.00 TL | 249.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 249.00 TL | 249.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 249.00 TL | 249.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 249.00 TL |
Havale / Eft | 249.00 TL |
Posta Çeki | 249.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Teknoloji, hayatlarımızda derinles¸tikc¸e c¸agˆdas¸ filozofların daha fazla ilgisini c¸ekmeye bas¸lamıs¸tır ve yayıldıgˆı genis¸ agˆ dolayısıyla potansiyel olarak felsefi incelemenin konusudur. I·nsan durmaksızın u¨retir, alet kullanır, ins¸a eder, mesken tutar ve du¨s¸u¨nu¨r ki bu¨tu¨n bu eylemlerimiz teknoloji ile yakından ilis¸kilidir. Teknoloji felsefesinin gelis¸imini takip etmek ve alanı s¸ekillendiren du¨s¸u¨nu¨rlerin go¨ru¨s¸leri arasındaki ilis¸kiyi anlamak isteyenler ic¸in yazar bu kitapta, Marx’tan Marcuse’a, Dewey’den Latour’a ve Heidegger’den Borgmann’a kadar pek c¸ok du¨s¸u¨nu¨ru¨n fikirlerine yeni bir bakıs¸ ac¸ısı sunuyor. Ayrıca egˆitim felsefesi ve degˆerlere duyarlı tasarım alanında c¸alıs¸anların da ilgisini c¸ekecek bagˆlantılar sunuyor.
“Nesne olmadan insan bir hic¸tir... Fakat o¨znenin o¨zu¨nde zorunlu olarak ilis¸ki kurdugˆu nesne, o¨znenin kendi nesnel dogˆasından bas¸ka bir s¸ey degˆildir. Bo¨ylece kis¸i u¨zerine tefekku¨r ettigˆi nesne aracılıgˆıyla kendini tanımaya bas¸lar”