Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 110.00 TL | 110.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 110.00 TL | 110.00 TL |
2 Taksit | 55.00 TL | 110.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 110.00 TL | 110.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 110.00 TL | 110.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 110.00 TL | 110.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 110.00 TL |
Havale / Eft | 110.00 TL |
Posta Çeki | 110.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Elinizdeki eser kestirme ifade ile; bildiğimizi sandığımız dünya hayatının gerçek manasının, mısralardan örülmüş yollar üzerindeki bir sefer ile aranmasından ibarettir. Buna Kıyamet gününde olsanız dahi elinizdeki fidanı dikin emrinden hareketle gelip geçici misafir olduğumuz bu dünyada işaret kabilinden bir esinti bırakmak telaşı da diyebilirsiniz.
Bu çerçevede eser, Ben bir gizli hazine idim bilinmeyi diledim ve âlemleri yarattım, Yeri, göğü ve ikisi arasındakileri altı günde ... şeklinde buyuran Yaratıcının bu altı gününün -ki bu günler bizler içindir zira
Yaratıcı için zaman hesabı yoktur; O birşeyin olmasını dilerse ol der ve oluverir- batınî manası olduğu düşünülen duyguların Kurandaki yüzondört sureden kinaye altı bölümde ondokuzardan toplam yüzondört şiir kapsamında işlenmesiyle binâ edilmiştir. Bu yönüyle hayat da boks maçı gibidir insan yıkılırsa çeneden yıkılır hesabı Mansurun kellesi pahasına zannını açığa vurduğu, Muhiddin-i Arabî ile İmam-ı Rabbani Hazretlerinin dengelerini kurduğu Vahdet-i Vücut meselesini tahrik edici düşünce olarak kullanmıştır.
Şair bunu yaparken Necip Fazılın yaratmaya kalkınca anladım yaratmak neymiş sözünden mülhem insanların rahatlığına hasetle beynini ve ruhunu harf harf bu esere rendelemiştir.