Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200.00 TL | 200.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200.00 TL | 200.00 TL |
2 Taksit | 100.00 TL | 200.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200.00 TL | 200.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200.00 TL | 200.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200.00 TL | 200.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 200.00 TL |
Havale / Eft | 200.00 TL |
Posta Çeki | 200.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Emre Yeksan
Yeniden Yeni
Sertaç Koyuncu
Weimar Sinemasal Modernizminde Yeni Nesnellik: Die Freudlose Gasse (G. W. Pabst, 1925)
M. Ceren Arslan
Yeni Alman Sineması Üzerinde Bir Heyula Nazizm’in Silüetinde Aguirre ve Nosferatu
Sena Kürklü
Klasik’ten Yeni’ye Doğru Hollywood Sinemasının Başkalaşımı ve The Graduate Örneği
Fredrik Gustafsson
Lilith ve Amerikan Şiirsel Modernizmi
Hüsamettin Çetinkaya
Öznellik Üretimi ve ‘Julia’nın Atlıkarıncası’
Murat Can Yağbasan
Japon Anime Sinemasında Yenilikçi Bir Üslup: Isao Takahata Sineması
Zehra Cerrahoğlu
Reha Erdem Filmlerinde Yenilikçi Bir Anlatım Ögesi Olarak Ses Kuşağı ve Hayat Var (2008)
Elif Feyza Demir
Monos’ta Bergsoncu Zaman ve Süre
Utkan Olcay
‘Simgesel Değiş Tokuş’ ve ‘Simülasyon Kuramı’ Üzerinden Monos Filmine Bir Okuma
Sevinç Karataş
Üretim ve Tüketim İlişkileri Bağlamında Değişen Belgesel Estetiği ve Netflix Orijinal Yapımı Tell Me Who I Am Belgeselinin İncelenmesi
I·dil Koçus¸agˆı
Yorgos Lanthimos Filmlerinde Modernite Eles¸tirisi Aydınlanma ve Batılı Gözün Doğuşu
Söyleşi: Dilek Tunalı, Tarık Arslan
Emre Yeksan ile Yuva, Körfez ve Sinemada Yeni Olan Üzerine