Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
2 Taksit | 65.00 TL | 130.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 130.00 TL |
Havale / Eft | 130.00 TL |
Posta Çeki | 130.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Bir hac yolculuğunu anlatan elinizdeki bu kitapçık, aslında tarihî bir belge hükmündedir. Osmanlı Devleti hükümranlığı döneminde yaşayan insanların dinî, ictimai, hukukî, iktisadî vs. yönlerini az da olsa vuzuha kavuşturan bir belgedir. Tarihin sustuğu yerde bu gibi seyahatnameler konuştuğu için önemlidir. Bu seyahatname, aynı zamanda Osmanlı Devleti hâkimiyeti altında bulunan kara ve deniz sahalarındaki güven ve istikrarın mevcudiyetini ispatlamaktadır. Siirt-Tillo’dan çıkıp kara yoluyla ve hayvan sırtında Erzurum’a, oradan da Trabzon’a kadar gitmeleri gerçekten kayda değer bir yolculuktur. Trabzon’dan deniz yoluyla İstanbul’a, oradan yine deniz yoluyla Mısır’a, oradan da tekrar deniz yoluyla Suudi Arabistan’a kadar güven içinde gitmeleri, Osmanlılarda bulunan İslam Halifeliğinin önemini ortaya koymaktadır. Bundan daha önemlisi gidiş ve gelişlerde, başta Müslümanlar olmak üzere, farklı inançlara bağlı olan Gayrı Müslimler tarafından da karşılanmaları, hatta misafir edilmeleri, o dönemin müsamahakârlığına çok güzel ve etkileyici bir misaldir.