Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 100.00 TL | 100.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 100.00 TL | 100.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 100.00 TL | 100.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 100.00 TL | 100.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 100.00 TL | 100.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 100.00 TL |
Havale / Eft | 100.00 TL |
Posta Çeki | 100.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Ahmet Mithat’ın özel olarak ekonomi bahsini konu edindiği eserlerinden biri Sevda-yı Sa’y ü Amel’dir. Bağımsız bir kitap gibi yayımlanmış olan, günümüzde hâlâ geçerliliğini koruyan sorunların ele alındığı eser, 1879’da Tercüman-ı Hakikat gazetesinde yayımlanmış olan iki uzun makaleden oluşmaktadır. Bu makalelerden ilki Sevda-yı Sa’y ü Amel olup, ikincisi Teşrik-i Mesai - Taksim-i Mesai adını taşımaktadır.
Kitabın ilk bölümünü oluşturan Sevda-yı Sa’y ü Amel’de Ahmet Mithat, Osmanlı Devleti’nin içinde bulunduğu ekonomik geri kalmışlığı düzeltebilmek ve halkın içine düştüğü iktisadi buhrandan kurtulabilmesi için çalışmanın ne kadar önemli olduğunu anlatmaktadır.
Kitabın ikinci bölümünü oluşturan Teşrik-i Mesai-Taksim-i Mesai’de ise, çalışma sevdası teşekkül ettikten sonra, özellikle gayrimüslim nüfusa oranla fakir kalmış olan Müslüman halkın çalışmalarını ve sahip oldukları sermayelerini ne yönde kullanmaları gerektiğine dair yol göstermektedir.