Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 250.00 TL | 250.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 250.00 TL | 250.00 TL |
2 Taksit | 125.00 TL | 250.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 250.00 TL | 250.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 250.00 TL | 250.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 250.00 TL | 250.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 250.00 TL |
Havale / Eft | 250.00 TL |
Posta Çeki | 250.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Felsefeden edebiyata, tasavvuftan folklora kadar oldukça geniş bir sahada faaliyet gösteren ve bir kısım yazılarına “Feylesof” imzasını atan Rıza Tevfik, felsefeyle olan yakın ilgisi dolayısıyla, hayatının hemen her döneminde estetik ve sanat meseleleriyle de meşgul olmuş ve bu konu etrafında birçok makale kaleme almıştır.
Çeşitli dergilerde yayımlanan bu makalelerin yanında 1920’de Darülfünun Edebiyat Fakültesi’nde felsefe müderrisliği yaptığı sırada Estetik adıyla küçük bir de kitap yayımlamış, ayrıca Mufassal Kamus-ı Felsefe adlı ansiklopedik felsefe lügatinde de konuyu aydınlatıcı mahiyette “Art”, “Beau”, “Beauté” ve “Beaux-Arts” gibi bir kısım maddelere yer vermiştir.
Rıza Tevfik’in sanat ve estetikle ilgili 42 makalesini ihtiva eden bu kitap, bir yandan ülkemizde sanat ve estetik alanında yapılan ilk çalışmalara bir nebze de olsa ışık tutarken, bir yandan da II. Meşrutiyet döneminde yaşayan bir Türk entelektüelinin o devirde Batılı sanat tenkitçisi ve estetikçilerden kimleri tanıdığını, neleri beğendiğini göstermesi ve bazı hususlarda yerli örneklerle mukayeseler yapması bakımından da ilgi çekicidir.