Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 515.00 TL | 515.00 TL |
2 Taksit | 257.50 TL | 515.00 TL |
3 Taksit | 171.67 TL | 515.00 TL |
4 Taksit | 137.76 TL | 551.05 TL |
5 Taksit | 111.24 TL | 556.20 TL |
6 Taksit | 93.56 TL | 561.35 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 515.00 TL | 515.00 TL |
2 Taksit | 257.50 TL | 515.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 515.00 TL | 515.00 TL |
2 Taksit | 257.50 TL | 515.00 TL |
3 Taksit | 171.67 TL | 515.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 515.00 TL | 515.00 TL |
2 Taksit | 257.50 TL | 515.00 TL |
3 Taksit | 171.67 TL | 515.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 515.00 TL | 515.00 TL |
2 Taksit | 257.50 TL | 515.00 TL |
3 Taksit | 171.67 TL | 515.00 TL |
4 Taksit | 136.48 TL | 545.90 TL |
5 Taksit | 110.21 TL | 551.05 TL |
6 Taksit | 92.70 TL | 556.20 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 515.00 TL |
Havale / Eft | 515.00 TL |
Posta Çeki | 515.00 TL |
Kapıda Ödeme | 525.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +10,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Reddedemeyeceği sorular aracılığıyla huzuru kaçırılan insan akıl kendi anlayışının bir türünde özel bir kadere sahiptir; zira bunlar ona aklın doğası aracılığıyla bizzat verilmiştir, lakin o bunları da cevaplandıramaz, çünkü bunlar insan aklının tüm yeteneklerini aşarlar.
Bu kötü duruma kendilerinin suçu olmaksızın düşüyor. Yaşadığı deneyimler esnasında kaçınılmaz ve aynı zamanda bunlar sayesinde yeterince liyakatini göstermiş ilkelerin kullanımıyla başlar. Bununla o (doğasının da sebebiyet verdiği gibi) gittikçe daha yukarı, uzaklaşmış şartlara yükselir. Orada ama bu şekilde işinin her zaman yarım kalacağını fark eder, çünkü sorular hiçbir zaman son bulmaz, böylece kendini tüm olası deneyimleri kullanmanın ötesine geçen ilkelere sığınmaya zorlanmış görür ve bununla beraber, mutat insan aklının bununla mutabık olduğu çok kesin görünüyor. Bu sayede ama karanlığa ve her ne kadar çözebileceği, herhangi bir yerde saklı ama temelde yatan hataları bulamayacağı çelişkilerin içine düşer, çünkü yararlandığı ilkeler, tüm deneyimlerin sınırını aştığından, artık deneyimin gerçek olup olmadığı test edilen mihenk taşını tanımıyor. Bu sonsuz anlaşmazlıkların savaş alanına şimdi metafizik (ç.n. fizik biliminin ötesinde olan, Aristo’nun felsefi eserlerinin başlığıdır) denir.