Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 92.00 TL | 92.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 92.00 TL | 92.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 92.00 TL | 92.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 92.00 TL | 92.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 92.00 TL | 92.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 92.00 TL |
Havale / Eft | 92.00 TL |
Posta Çeki | 92.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Fransız filozof ve dilbilimci Roland Barthes’ın 1968’de kaleme aldığı Yazarın Ölümü yayımlandığı andan itibaren dünya çapında etkili olmuş, edebiyat kuramı ve felsefe alanında büyük tartışmalar doğurmuştur.
Laura Seymour Yazarın Ölümünün edebiyat tarihindeki yerini, yazıldığı ortamı, edebiyat alanındaki eleştirilerini, önerilerini, aldığı tepkileri ve yarattığı tesiri açıklayıcı ve akıcı bir dil, adım adım takip edilen analizler ve etkili bir yöntemle anlatıyor.
“Yazarın Ölümü’nü okumak, bize edebî metinler de dahil olmak üzere her tür metni yorumlamak için yeni eleştirel düşünme becerileri sağlar. Roland Barthes’ın çalışması özellikle, anlamın metnin neresinde olduğuyla ilgilidir. Bir metne ilişkin yorumlarımızı yazarın amaçladığı anlam hakkındaki sabit fikirlere yönlendirmemiz gerektiği yerine, metnin potansiyel olarak sonsuz okuyucularının o metnin yine sonsuz yorumlarını üretebileceğini savunur.”