Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 100.00 TL | 100.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 100.00 TL | 100.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 100.00 TL | 100.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 100.00 TL | 100.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 100.00 TL | 100.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 100.00 TL |
Havale / Eft | 100.00 TL |
Posta Çeki | 100.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Platon’un “Babamız” diyerek büyük saygıyla kitabında bahsettiği Aristo’ya ‘var olmayanın varlığı’ argümanı ile ışık tutmuş, Hegel ve Heidegger’e göre ‘Batı felsefesinin ilk düşünürü’, Einstein’a ‘görelilik ve Quantum’da esin vermiş, Sokrat henüz gençken, kendisine ~BİR~ söylemini ve gerçeğini anlatmış, Elea Okulunun kurucusu, Zeno’nun hocası, o aslında hocaların hocası!
Parmenides
Nietzsche’den Leibniz’e, Schrödinger’den günümüze etkileri halen devam etmekte olan büyük felsefeci ve fizikçi! Fiziğe henüz matematik bulaşmamışken, üstün mantığıyla varoluşu ve birliği yalın bir basitlikle anlatmıştır.
“Hiçlikten varlık nasıl doğar ki, nasıl oluşabilir?”
“Geçmiş dediğimiz hafızamızda, gelecek ise hayallerimizdedir. Gerçek olan, varolan şu -an- dır.”
“Var-dı yahut var-olacak şey için, şu anda yanlış (vardır) diyemeyiz. Ama yoktur da diyemeyiz çünkü -yokluk- diye bir şey yoktur. Tıpkı boşluğun olmadığı gibi..”