Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 230.00 TL | 230.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 230.00 TL | 230.00 TL |
2 Taksit | 115.00 TL | 230.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 230.00 TL | 230.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 230.00 TL | 230.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 230.00 TL | 230.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 230.00 TL |
Havale / Eft | 230.00 TL |
Posta Çeki | 230.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
18. Yüzyılın İkinci Yarısında İstanbul
Osmanlı İmparatorluğu 18. yüzyıla, savaşlarda alınan mağlubiyetler neticesinde imzalanan anlaşmalarla ilk kez büyük toprak kayıpları yaşayarak girmişti. Bu yüzyılda özellikle Osmanlı askerî teknolojisinin Batı karşısında gerilediği gözlemlenmektedir. Batı üzerindeki nüfuzunu ve üstünlüğünü kaybeden Osmanlı, gözünü Avrupa’ya özellikle de Fransa’ya çevirmiş, bu yüzyılda askerî eğitim ve sanat alanında yenileşme çabaları yaşanmıştır.
Batılılaşma çabaları olarak da adlandırılan bu yenileşme hareketleri içinde mimari önemli bir yer tutmaktadır. 18. yüzyılın ikinci yarısında bu durumu somut olarak yansıtan pek çok eser vücuda getirilmiştir. Bu eser, Sultan 3. Mustafa ve Sultan 1. Abdülhamid devirlerinde İstanbul’da inşa edilmiş eserleri Osmanlı Batılılaşması bağlamında ortaya koymayı amaçlamaktadır. Bunun yanında, çalışmada adı geçen eserler bulundukları bölge ve banîleri açısından da mukayese edilmiştir.