Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 480.00 TL | 480.00 TL |
2 Taksit | 240.00 TL | 480.00 TL |
3 Taksit | 160.00 TL | 480.00 TL |
4 Taksit | 128.40 TL | 513.60 TL |
5 Taksit | 103.68 TL | 518.40 TL |
6 Taksit | 87.20 TL | 523.20 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 480.00 TL | 480.00 TL |
2 Taksit | 240.00 TL | 480.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 480.00 TL | 480.00 TL |
2 Taksit | 240.00 TL | 480.00 TL |
3 Taksit | 160.00 TL | 480.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 480.00 TL | 480.00 TL |
2 Taksit | 240.00 TL | 480.00 TL |
3 Taksit | 160.00 TL | 480.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 480.00 TL | 480.00 TL |
2 Taksit | 240.00 TL | 480.00 TL |
3 Taksit | 160.00 TL | 480.00 TL |
4 Taksit | 127.20 TL | 508.80 TL |
5 Taksit | 102.72 TL | 513.60 TL |
6 Taksit | 86.40 TL | 518.40 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 480.00 TL |
Havale / Eft | 480.00 TL |
Posta Çeki | 480.00 TL |
Kapıda Ödeme | 490.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +10,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Türkiyede İslami hareketler, 1960larda olduğu gibi toplumun cahil ve kandırılmaya açık kesimlerini istismara yönelik tertipler olarak değil; aydınların dinamik güçler olarak adlandırmayı sevdikleri kesimlerin entelektüel eğilimleri ve tercihleri noktasında ele alınmaya başlanmıştır. İslami hareketler, üniversite/yüksek okul öğrencisi ya da mezunu olan, genellikle de laik eğitim veren okullardan gelen, kır kökenli olsa bile bugünü ve geleceği açısından kentli/orta sınıfa mensup, bu yönleriyle de gelecekte, toplumda önemli konumlarda bulunmaya aday kesimler tarafından taşınmaktadır. Eski düzene dönmede çıkarları olan kesimlerden değildir bu insanlar. Marjinal olmadıkları gibi toplumdışı kalmış kesimlerden de değildirler. Oysa sosyoloji literatürü bize, bu kesimlerin İslami hareketlere katılmayacaklarını söylüyor. Sosyolojik genellemelere karşın, bu kesimlerin İslami hareketler içinde yer almaya devam edişleri, olgunun, farklı bir perspektiften ve daha yakından/içeriden bir bakışla incelenmesi gerektiğini gösteriyor.