Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 170.00 TL | 170.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 170.00 TL | 170.00 TL |
2 Taksit | 85.00 TL | 170.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 170.00 TL | 170.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 170.00 TL | 170.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 170.00 TL | 170.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 170.00 TL |
Havale / Eft | 170.00 TL |
Posta Çeki | 170.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Gittikçe karmaşık bir yapıya bürünen ve sorunlarla oldukça ağırlaşan gündelik hayat, Kuranı konularına göre taksim ederek incelemeyi ve tefsir çalışmalarını bu yolla sürdürmeyi zorunlu kılmaktadır. Bu ihtiyaca rağmen konulu tefsir, metodolojik bir disiplin olarak yeterince ele alınamamıştır. Bu konuda ülkemizin akademik ortamında değişik başlıklar altında yapılan telif ve tercüme eserlerinin sınırlı olduğu da bir gerçektir. Herşeye rağmen bu bağlamda yapılan çalışmalar güven verici birer girişim olarak kabul edilmelidir.
Diğer taraftan konulu tefsir çalışmaları esnasında ortaya çıkan aktüel problemlerin de sürekli olarak farkında olmamız gerekiyor. Acaba üzerinde çalışılan tefsir metodu nasıl bir yönelişe, içeriğe ve kaynaklandırmaya sahip olmalıdır? Acaba bu, her araştırmacının kendi özel tefsir aktivitelerinde deneyebileceği ve hatta sınırlarını belirleyebileceği nev-i şahsına münhasır bir metod mudur; yoksa her araştırıcının, mutlak uymasını zorunlu kılan ortak metodolojik prensiplere sahip midir?