Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 123.00 TL | 123.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 123.00 TL | 123.00 TL |
2 Taksit | 61.50 TL | 123.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 123.00 TL | 123.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 123.00 TL | 123.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 123.00 TL | 123.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 123.00 TL |
Havale / Eft | 123.00 TL |
Posta Çeki | 123.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
“...Bu harika. Bu harika. Mükemmel, mükemmelden gelir. Mükemmelden mükemmeli alın, kalan mükemmeldir. Barış ve barış ve barış her yerde olsun. Her ne yaşıyorsa Rab ile doludur. Hiçbir şey talep etmeyin; tadını çıkarın, O’nun malına göz dikmeyin. O zaman görevini yaparak yüz yıllık bir ömür umarsın. Başka hiçbir yol, insan hayatından ne kadar gurur duysan da, eylemlerin tutunmasını engelleyemez. Benliği inkar edenler, ölümden sonra daha az doğmuş, kör, karanlıkla sarılı bir tanrıya dönerler. Benlik birdir. Hareketsiz, zihinden daha hızlı hareket eder. Duyular gecikir, ancak Benlik önde koşar. Hareketsiz, takipten kaçar. Her şeyin yaşamı olan nefes Benlikten gelir. Hareketsiz, hareket ediyor; uzak ama yakın; hepsinin içinde, hepsinin dışında. Kendisinde tüm yaratıkları, tüm yaratıklarda kendini görebilen insan, kesinlikle üzüntü bilmez. Hayatın birliğini bilen, bütün varlıkları kendinde gören akıllı bir insan nasıl aldanabilir veya üzülebilir?...”