Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
2 Taksit | 65.00 TL | 130.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 130.00 TL |
Havale / Eft | 130.00 TL |
Posta Çeki | 130.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
İkinci öykü kitabı “Ölüler Kasabası” ile Taşkın Pelivan, kahramanlarının yalnızlıkları, yenilgileri, ürkeklikleri, tereddütleri içinden okuyucuyu yeni bir yolculuğa çıkarıyor. Kitabın coğrafyası ve özneleri, esere adını veren öyküden de anlaşılacağı üzere, yer yer kentin ve kentlilerin dışına taşıp kasabayı ve kasabalıları içine alıyor. Kahramanlarının zihnindeki geçmiş ve gelecek arasında salınan varoluşsal arayışlar, çoğu öyküde mektuplarla dile geliyor, hakikate bürünüyor. Öyküler arasında kurgusal bütünlüğü sağlayan geçmişten şimdiye, şimdiden geleceğe atılmış bu mektuplar.
Çoğunluğun ve gündeliğin parçası olmak, aynı anda hem trajik bir mahkumiyet hem önüne geçilmez bir komedyadır; kurgusal olarak birbirinin içine geçmiş bu dokuz öyküye yekpare olarak bakıldığında yazarın ısrarla okuyucunun karşısında inşa ettiği hakikat budur. Ancak benzersiz olma arayışı, ya da sıradanlıktan kaçış nihayetinde her öyküde bir “aleladeliğe” demir atıyor. Kitaba hâkim muzip dil bu içerik ile bütünleşiyor.
“En büyük korkum hayatı yaşayamamış olmakta! Tüm aşırılıklarımın/çöküntümün sebebi de işte bu korkum. Bir şey yapmak istiyorum. Herkes gibi. Sonra, dünyanın en güzel camisini tasarlayıp var olmakla yok olacağından korkan, çizimlerini yakan Şirazlı mimar gibi hiçbir şey yapmıyorum.”