Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 323.00 TL | 323.00 TL |
2 Taksit | 161.50 TL | 323.00 TL |
3 Taksit | 107.67 TL | 323.00 TL |
4 Taksit | 86.40 TL | 345.61 TL |
5 Taksit | 69.77 TL | 348.84 TL |
6 Taksit | 58.68 TL | 352.07 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 323.00 TL | 323.00 TL |
2 Taksit | 161.50 TL | 323.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 323.00 TL | 323.00 TL |
2 Taksit | 161.50 TL | 323.00 TL |
3 Taksit | 107.67 TL | 323.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 323.00 TL | 323.00 TL |
2 Taksit | 161.50 TL | 323.00 TL |
3 Taksit | 107.67 TL | 323.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 323.00 TL | 323.00 TL |
2 Taksit | 161.50 TL | 323.00 TL |
3 Taksit | 107.67 TL | 323.00 TL |
4 Taksit | 85.60 TL | 342.38 TL |
5 Taksit | 69.12 TL | 345.61 TL |
6 Taksit | 58.14 TL | 348.84 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 323.00 TL |
Havale / Eft | 323.00 TL |
Posta Çeki | 323.00 TL |
Kapıda Ödeme | 333.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +10,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Bu kitap, Batı müzik yazısının aktif olarak kullanımından önce Türk müziği repertuvarının kaydedilmesi ve yaygınlaşmasında büyük önemi haiz olan Hamparsum müzik yazısını, Yeğya M. Dındesyana ait Müziğin Unsurları adlı kitabın açıklamalı çevirisi bağlamında ele almaktadır. Ermeni kilise müziğini muhafaza edebilmek amacıyla Khaz yazısından mülhem yeni bir anlayışla, 19. yüzyılın ilk çeyreğinde Hamparsum Limonciyan tarafından ortaya koyulan müzik yazısı, ilerleyen süreçte Türk müziği taraftarlarınca da benimsenmiştir. Ermeni kilise müziği geleneği ve Türk müziği çevresi, söz konusu müzik yazısı bağlamında kendilerine ait müzikal nüansları ifade etmişlerdir. Dındesyan, çalışmamıza konu olan kitabında bu iki tarafın söz konusu nüanslarını Hamparsum müzik yazısı üst başlığında, Batı müzik yazısı sisteminin perspektifiyle karşılaştırmıştır.