Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90.00 TL | 90.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90.00 TL | 90.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90.00 TL | 90.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90.00 TL | 90.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90.00 TL | 90.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 90.00 TL |
Havale / Eft | 90.00 TL |
Posta Çeki | 90.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
İslam ümmetinin düşmanları bu ümmetin ilerlediğini ve geliştiğini görünce yerlerinde duramadılar, İslam’ın temellerini yıkmak ve Müslümanları dinleri konusunda şüpheye düşürmek için planlar/projeler yaptılar. Kuran-ı Kerime zarar vermeleri zordu. Bu sebeple kafaları karıştırmak için saldırı oklarını Sünnete çevirdiler. İnsanları şüpheye düşürdükten sonra toptan ve ayrı ayrı Sünneti inkar ettirmek için bu konuda çeşitli yollara başvurdular.
Asrımızın başına kadar Sünnet İnkârcılığı kısmi şekillerle sürdürülüyordu. Hariciler, Şia, Mutezile mezhebi esaslarına aykırı gördükleri hadisleri inkâr ederek veya tevil ederek devre dışı bırakıyorlardı. Batınîler zahiri apaçık olsa bile batınî ve işarî yorumlarla tahrif ederek devre dışı bırakıyorlardı. Sünneti bir bütün olarak inkâr düşüncesi h. 13. Asırda bazı Arap ve İslam ülkelerine oryantalistler kanalıyla sızmıştır. Onların yanında okuyan, doktora yapan, sonra İslam ülkelerinde dönerek yazarlık ve akademisyenlik yapan bazı şahıslar bunu yavaş yavaş gündeme getirdiler. Derken Kuraniyyun ve mealciler denilen bir grup türedi. Zuhurlarının ilk yıllarında kimse onlara itibar etmedi. Bu nedenle istihfaf edilerek gereken cevapları verilmedi. Daha sonraları emperyalist güçlerin sponsorluğuyla sosyal medyada, ulusal ve uluslararası iletişim kanallarında gittikçe artan bir tempoda faaliyetlerini sürdürdüler. Şimdi öyle bir hale geldiler ki artık üniversitelerin kürsülerini, dini teşkilatları kritik makamlarını, devletlerin mühim mevkilerini ellerine geçirip siyasi iktidarlar üzerinde etkili olmaya başladılar.
İş bu mertebeye geldikten sonra bile bunlar şirzimetun kaliletun/küçük bir grup denilerek cevapları verilmediğinden bu fikirler giderek yayıl maya boşladı. Ancak Allah Teala helak olan kavimlerin de bu tür küçücük grupların topluma hakim kıldığı fitne ve fesad yüzünden helak olduklarını açıklamıştır: İşte biz de bu tür küçücük grupların tesiriyle helak olmak istemiyoruz. Helak olmamak için de elimizden gelen gayreti seferber etmemiz gerekir.