Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 214.00 TL | 214.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 214.00 TL | 214.00 TL |
2 Taksit | 107.00 TL | 214.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 214.00 TL | 214.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 214.00 TL | 214.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 214.00 TL | 214.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 214.00 TL |
Havale / Eft | 214.00 TL |
Posta Çeki | 214.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Piş, ol da bozulmadan kurtul. Yürü, Burhan-ı Muhakkık gibi nur ol Kendinden kurtuldun mu, tümden Burhan kesilirsin. Kul yok oldu mu, sultan olur gider.”
- Mevlana
“Bahaeddin Veled’in müridi ve Mevlananın hocası olan Seyyid Burhaneddîn Muhakkık-ı Tirmizi’nin tasavvufi sohbetlerinin zaptından meydana gelen, seyrü süluk ve marifetullah konularının veciz sözlerle anlatıldığı, çoğunluğu Farsça, kısmen Arapça yazılmış olan Maarif’de Senia, Feridüddin Attar ve Nizami-i Gencevi’den şiirlere, Hasan-ı Basri’den Bahaeddîn Veled’e kadar meşhur sufîlerin görüşlerine yer verilmiştir. Mesnevi’de yer alan, savaşta bir müşrikin Hz. Ali’nin yüzüne tükürmesi, İsa’nın, “En çetin şey nedir?” sorusuna “öfke” diye cevap vermesi, Fahreddin er-Razî’yi kınayış, “ene” (ben) sözünün Firavun’un ağzında bir yalan, Hallac-ı Mansur’un ağzında bir nur oluşu, sülukün sonu olup makamâtın sonu olmadığı gibi konular Maarif’te açıklığa kavuşan başlıca meselelerdir.
Abdülbâki Gölpınarlı’nın kusursuz çevirisi ve açıklamalarıyla yayımlanan Maarif, Mevlana’nın düşünce dünyasının beslendiği kaynakları tanımak açısından önemli bir kaynak niteliğinde. Beslendiği kaynakları tanımak açısından önemli bir kaynak niteliğinde.