Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
2 Taksit | 65.00 TL | 130.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 130.00 TL |
Havale / Eft | 130.00 TL |
Posta Çeki | 130.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Tarihte meydana gelmiş her olgunun ortaya çıktığı dönemle sınırlı olduğu anlamına gelen tarihselcilik düşüncesinin felsefi alandan teoloji alanına çekilmesiyle birlikte ortaya çıkan tartışmalar halen devam etmektedir.
Batıda Kutsal Kitaplara uygulanan tarihselci tenkit yönteminin Kurana da uygulanmasını öneren oryantalistlere İslâm dünyasından katılan ilk kesim, Hint alt kıtası ve Mısır gibi- sömürgeye maruz kalan bölgelerde yaşayan modernist İslâm düşünürleri olmuştur.
Kurânın hükümlerinin ilk muhatap kitle için bağlayıcı olup, daha sonra yaşayanlara hitap etmediğini ve onlar için bağlayıcılığı bulunmadığı düşüncesini içeren tarihselcilik, Kurân ilimlerinden bazılarıyla temellendirilmeye çalışılmıştır.
Elinizdeki kitapta tarihselciliğin ortaya çıkışı, gelişimi ve Kurânla irtibatlandırılması ele alınmış olup: Kurân ilimlerinden Nâsih-Mensûh, Nüzûl sebepleri, Kurân Kıssaları ve Hz. Ömerin uygulamaları gibi konuların Kurânın tarihselliğine mesnet olup olamayacağı meselesi değerlendirilmiştir.