Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 276.00 TL | 276.00 TL |
2 Taksit | 138.00 TL | 276.00 TL |
3 Taksit | 92.00 TL | 276.00 TL |
4 Taksit | 73.83 TL | 295.32 TL |
5 Taksit | 59.62 TL | 298.08 TL |
6 Taksit | 50.14 TL | 300.84 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 276.00 TL | 276.00 TL |
2 Taksit | 138.00 TL | 276.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 276.00 TL | 276.00 TL |
2 Taksit | 138.00 TL | 276.00 TL |
3 Taksit | 92.00 TL | 276.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 276.00 TL | 276.00 TL |
2 Taksit | 138.00 TL | 276.00 TL |
3 Taksit | 92.00 TL | 276.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 276.00 TL | 276.00 TL |
2 Taksit | 138.00 TL | 276.00 TL |
3 Taksit | 92.00 TL | 276.00 TL |
4 Taksit | 73.14 TL | 292.56 TL |
5 Taksit | 59.06 TL | 295.32 TL |
6 Taksit | 49.68 TL | 298.08 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 276.00 TL |
Havale / Eft | 276.00 TL |
Posta Çeki | 276.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Mihail Bahtin 1920’lerde başlayıp 1975’teki ölümüne dek Sovyetler Birliği’nde sürdürdüğü çalışmalarla Avrupa ve ABD’nin 1980 sonrası entelektüel ortamına damgasını vurmuş bir dil felsefecisi, kültür ve edebiyat teorisyenidir.
Bu konulardaki tartışmalara ’60’larda egemen olan yapısalcı ve ’70’lerde yaygınlık kazanan yapısalcılık sonrası yaklaşımların sınırlarının belirlenip aşılması yolundaki çabaların en güçlü, en verimli esin kaynağı olmuştur. Yapıtlarını, kendisinden habersiz, hatta kendisinden sonra geliştirilmiş birçok kurama verilmiş yanıtlar olarak okumak mümkündür.
Biçimciliğe ve yapısalcılığa yanıtında tarihselliği ve sözün toplumsal yaşamını; yapısalcılık sonrası antihümanist kuşkuculuğa yanıtında da bağlamsallığı ve toplumsal bir ütopyayı kavramlaştırmanın dilini oluşturmuştur. Marksist eleştiriye, kaba indirgemeciliğe direnen, dilin ve edebiyatın toplumsal yaşamı kurma işlevini vurgulayan bir boyut katmıştır. Günümüzde feminist, postkolonyalist, Marksist eleştiri söylemlerinde, kültür çalışmaları alanında, Bahtin’in diyalog ve karnaval kavramlarına değinmeden ilerleyen bir tartışma bulmak zordur.