Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 450.00 TL | 450.00 TL |
2 Taksit | 225.00 TL | 450.00 TL |
3 Taksit | 150.00 TL | 450.00 TL |
4 Taksit | 120.38 TL | 481.50 TL |
5 Taksit | 97.20 TL | 486.00 TL |
6 Taksit | 81.75 TL | 490.50 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 450.00 TL | 450.00 TL |
2 Taksit | 225.00 TL | 450.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 450.00 TL | 450.00 TL |
2 Taksit | 225.00 TL | 450.00 TL |
3 Taksit | 150.00 TL | 450.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 450.00 TL | 450.00 TL |
2 Taksit | 225.00 TL | 450.00 TL |
3 Taksit | 150.00 TL | 450.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 450.00 TL | 450.00 TL |
2 Taksit | 225.00 TL | 450.00 TL |
3 Taksit | 150.00 TL | 450.00 TL |
4 Taksit | 119.25 TL | 477.00 TL |
5 Taksit | 96.30 TL | 481.50 TL |
6 Taksit | 81.00 TL | 486.00 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 450.00 TL |
Havale / Eft | 450.00 TL |
Posta Çeki | 450.00 TL |
Kapıda Ödeme | 460.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +10,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
İslâm düşünce geleneğini bütüncül bir tarzda anlamaya yönelik yayınlar, tarihî birikime yönelik basite indirgenmiş genellemeci kritiklerin etkisi karşısında teorik yetersizliği aşmaya yardımcı olacaktır. Pakistanlı ünlü ilim adamı ve filozof Mian Muhammed Şerif’in derlediği bu eser, İslâm düşünce tarihi ile ilgili olarak oryantalistlerce yayınlanmış eserler karşısında geleneği yeniden yorumlama arayışlarının ciddi bir misalini teşkil etmektedir. Bölüm yazarlarının büyük kısmının inceledikleri akım ve şahsiyetlerin özgün niteliklerini vurgulamaya çalışmış olmaları, İslâm düşünce akımlarını kendi dinamikleri içinde anlamayı mümkün kılmaktadır. Ayrıca eserin benzeri birçok eserde yer almayan İbn Haldûn sonrası dönemi de kapsıyor olması dolayısıyla denilebilir ki bu derleme eser, sahasında yayınlanmış en detaylı düşünce tarihi kitabıdır. Bu açıdan İslâm düşüncesi tarihine ilginin gittikçe yoğunlaştığı günümüzde, bu eserin önemli bir boşluğu doldurduğu aşikardır.