Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 95.00 TL | 95.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 95.00 TL | 95.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 95.00 TL | 95.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 95.00 TL | 95.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 95.00 TL | 95.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 95.00 TL |
Havale / Eft | 95.00 TL |
Posta Çeki | 95.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Amaçlanan islami hayatı canlandırmak için ekonomiyi; faiz ve sakıncalı muamelelerden temizlemeye ve İslami Bankalarını faizli bankaların yerine koymaya davet etmenin zaruri bir iş haline gelmesinde şaşılacak bir durum yoktur. Bu bizim İslamın her alanı için yapmış olduğumuz davetin bir parçasıdır.
Ekonomistlerin, siyasetçilerin ve hukukçuların birçoğu bankasız ekonomi olmaz, faizsiz banka olmaz, bu durum dünyanın bir gerçeğidir, bizim bu gerçekle birlikte yürümemiz ve ona boyun eğmemiz gerekir diyerek ya bu davetin karşısında durmaktadırlar ya da en azından bu daveti ütopik arzuların ve gerçekleşmeyecek hayallerin bir türü olarak görmektedirler. Bu durum (onların) batı medeniyetinin önündeki kişisel yenilgilerinin sonuçlarındandır. Öyle ki onların bir kısmı bizim kalkınmamızın tek yolunun batı medeniyetinin tamamını, olduğu gibi, iyisiyle kötüsüyle, acısıyla tatlısıyla, beğenileniyle beğenilmeyeniyle almaktan geçtiğini vurgulamaktadırlar.