Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 88.00 TL | 88.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 88.00 TL | 88.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 88.00 TL | 88.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 88.00 TL | 88.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 88.00 TL | 88.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 88.00 TL |
Havale / Eft | 88.00 TL |
Posta Çeki | 88.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
İlahimizin ilk dış tanıklığı, dördüncü yüzyılın son üçte birinde İspanya’da Priscillianistler tarafından kullanılmasında bulunur. Priscillianism adı altında bilinen büyük hareket, Yarımada’yı saran Gnostisizm ve Doğu mistisizminin ve teozofinin güçlü bir canlanmasıydı. Priscillianistlerin kutsal yazılar hakkındaki görüşleri genel olarak Gnostiklerin geri kalanının görüşleriydi; kanonları, terimin en geniş anlamıyla Katolikti. Yahudi kutsal yazıları, genel Hıristiyan kitaplarıyla karşılaştırıldığında kusurlu bir vahiy olduğu gibi, Hıristiyanlığın popüler kutsal yazıları da Gnosis’in vahiyleriyle karşılaştırıldığında kusurluydu. Eski Ahit kitaplarının İncil öğretisinin türleri ve figürleri, görüntüleri ve gölgeleri ile dolu olduğu düşünüldüğünde, Yeni Ahit kitaplarının da Gnosis’in içsel öğretilerinin mecazi ve sembolik olduğu kabul edildi. İlki İnançlılar için, ikincisi Gnosis’te olanlar içindi.