Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 86.00 TL | 86.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 86.00 TL | 86.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 86.00 TL | 86.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 86.00 TL | 86.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 86.00 TL | 86.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 86.00 TL |
Havale / Eft | 86.00 TL |
Posta Çeki | 86.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
İngiliz Deneyci filozoflarının en büyüklerinden biridir George Berkeley (1685-1753). Hylas ile Philonous Arasında Üç Konuşma onun felsefi görüşlerini en açık dile getiren yapıtı sayılır. Bu ilginç aykırı görüşlerden bazıları şunlar: Var olmak algılanmaktır. Özdek bazı felsefecilerin uydurduğu bir kavramdır. Doğa bilimlerinde bu kavrama gerek yoktur. Bilimlerdeki çözümsüz nitelikte birçok sorunun kaynağı özdektir. Şeyler bir duyum öbeğinden başka bir şey değildir, algılanmadan bağımsız var olmazlar. Bir şeyden, örneğin bir kirazdan bütün duyu verilerini, rengi, kokuyu, tadı vb. aldığımızda geriye ondan bir şey kalmaz. Şeyler biz onları algılamadığımızda Tanrı algıladığı için var olmayı sürdürür. Esse est Percepii Tanrının varlığını kanıtlamak için en sağlam dayanaktır. Şeyler varsa Tanrı vardır. Tanrı ile diğer us sahibi varlıklar idea değildir, usun dışında da var olabilirler. Biz ideaları dolaysızca biliriz, oysa kendi benimizi, ötekilerin benini, Tanrıyı ancak usa vurma yoluyla biliriz.