Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
2 Taksit | 65.00 TL | 130.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 130.00 TL |
Havale / Eft | 130.00 TL |
Posta Çeki | 130.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
İslam, Allah’ın lütfu olup atalarımızdan bize intikal eden en değerli mirastır. Bu mirası aslında nasılsa öyle tanımak, korumak, yaşamak ve yaşatmak İslam’a gönülden inanan herkes için çok önemli bir görevdir. Mekke’de doğan İslâm güneşi yayıldığı coğrafyalarda zamanla ortaya çıkan yöresel, bölgesel, kişisel ve zamana bağlı yorumlar sebebiyle gölgelenmiş, gerçek varlığı gizlenmiş, onun ışığından gereği gibi yararlanmak mümkün olmamıştır. İslâm’dan yeterince yararlanamamanın en önemli sebebi, onu aslında olduğu gibi anlayamamak, sonrakilerin anlayışlarını esas almak ve dolayısıyla sağlam bilgilerden yoksun olmaktır.
Günümüzde İslâm’ı anlama çabaları arasında bazı anlayış farklılıklarının ortaya çıkması tabiidir. Ancak bu anlayış farklılıklarının bir kaosa sebep olduğu ve halkın kafasını karıştırdığı da bir gerçektir. Herkes İslâm diyor, fakat kendine özgü farklı bir İslâm anlayışı sergiliyor, kendi yorumlarının gerçek İslâm olduğunu iddia ediyor, bunun öne çıkması için de büyük bir çaba harcıyor.
O hâlde, günümüzde İslâm’ı nasıl anlayalım ve yorumlayalım ki bu karmaşadan halkımızı kurtaralım, toplumsal bütünlüğü sağlayalım?.. İşte, “Günümüzde İslâm’ı Anlamak” başlıklı bir günlük üç oturumlu ve halka açık bu panel-sempozyum metinlerinin kitaba dönüşmesi, belirtilen anlam ve yorum karmaşasını gidermeye dönük bir çabanın ifadesidir.