Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 160.00 TL | 160.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 160.00 TL | 160.00 TL |
2 Taksit | 80.00 TL | 160.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 160.00 TL | 160.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 160.00 TL | 160.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 160.00 TL | 160.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 160.00 TL |
Havale / Eft | 160.00 TL |
Posta Çeki | 160.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Nihat Nuyan tarafından hazırlanan ‘Göçebe İmajlar: Bahman Ghobadi ve Sineması’ adlı kitap Avesta Yayınları arasında çıktı.
Bir imgelem olarak sınır kavramına tekabül eden Kürt sineması, realitesini dikenli tellerle çevrilmiş bir karasallıkta görsel bellek yaratımında deşifre etmektedir. Doğrudan sınıra yönelik bir eylemsellikle etkileşim içinde gelişen Kürt sinemasını bir yanıyla somut-politik sınırların olduğu kadar soyut-toplumsal sınırların da ötesine taşıyan bir yönetmen olarak Bahman Ghobadinin imajı, doğası itibariyle kışkırtıcı ve sınır tanımazdır: Sanatsal birer üreti olmaktan ziyade; fikir akışlarını tetikleyen, beyne uygulanan bir elektroşok tesiriyle harekete geçiren bir etkiye sahiptir Ghobadi filmleri. Sisin muğlaklığında Sesin yırtıcı ahengine kapılarak Sınırı anlamsızlaştıran ve Sürgün sonrası bir ifadesizlik haline gelen Ghobadi sineması, pamukla kafa kesmenin şiddetle uysallığı içselleştirerek yoğuran derinlikli metaforunda yeni bir göçebe düşünüş biçimi geliştirir...
Kürt sinemasının 90 yılı aşkın tarihine de göz gezdiren bu çalışma; Bahman Ghobadinin yaşantısına, tahrip edici filmlerine kapsamlı şekilde eğilmekte ve yönetmenin imgelemindeki çatışkıları açımlayarak Kürt sinemasının grameri üzerine düşündürmeyi misyon edinmektedir.