Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 899.00 TL | 899.00 TL |
2 Taksit | 449.50 TL | 899.00 TL |
3 Taksit | 299.67 TL | 899.00 TL |
4 Taksit | 240.48 TL | 961.93 TL |
5 Taksit | 194.18 TL | 970.92 TL |
6 Taksit | 163.32 TL | 979.91 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 899.00 TL | 899.00 TL |
2 Taksit | 449.50 TL | 899.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 899.00 TL | 899.00 TL |
2 Taksit | 449.50 TL | 899.00 TL |
3 Taksit | 299.67 TL | 899.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 899.00 TL | 899.00 TL |
2 Taksit | 449.50 TL | 899.00 TL |
3 Taksit | 299.67 TL | 899.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 899.00 TL | 899.00 TL |
2 Taksit | 449.50 TL | 899.00 TL |
3 Taksit | 299.67 TL | 899.00 TL |
4 Taksit | 238.24 TL | 952.94 TL |
5 Taksit | 192.39 TL | 961.93 TL |
6 Taksit | 161.82 TL | 970.92 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 899.00 TL |
Havale / Eft | 899.00 TL |
Posta Çeki | 899.00 TL |
Kapıda Ödeme | 909.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +10,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
“Allah doğruyu kâmillerin diliyle söyler, yolunu Kendisine yönelenlere ve arayanlara gösterir.”
Muhyiddîn İbn Arabî (ö. 638/1240), Şam’da iken gördüğü müjdeleyici bir rüyada Peygamber Efendimiz’in (sav) elinde bir kitapla kendisine şöyle dediğini nakletmiştir: “Bu Fusûsu’l-Hikem [Hikmetlerin Kaşları] kitabıdır. Onu al ve insanlara çıkar.” İbn Arabî için bu rüya nebevî bir emirdir ve bu emri lâyıkı ile yerine getirir.
Fusûsu’l-Hikem, tasavvuf yolunu aydınlatmak üzere yazılmış, nice hikmetler ihtiva eden ve nebevî pınardan kaynayan kıymetli bir eser olarak İslam tasavvuf ve irfanının temel metinleri arasında önemli bir yer tutmaktadır. Kur’ân’da ve hadislerde adı geçen yirmi yedi peygambere birtakım “hikmetler” nispet eden ve onları açıklayan yirmi yedi fasstan/bölümden oluşan Fusûs, Hz. Âdem’in hikmetiyle başlar, Hz. Muhammed’in hikmetiyle sona erer. Eser, peygamber hayatlarıyla ilgili ayet ve hadislerin vahdet-i vücûdcu bir yorumu olarak okunabilir.
İbn Arabî, tasavvuf geleneğinde hiç şüphesiz ayrıcalıklı bir konuma sahiptir. Füsûsu’l-Hikem de Ekberî gelenek içinde müstesna bir mevkidedir. Kayserî’nin telif ettiği bu şerh ise Fusûsu’l-Hikem şerhleri içinde muteber kabul edilmiştir. Eserin “Mukaddimeler”inde felsefî tasavvufun bütün meseleleri on iki bölümde incelenmiş, hatta şerhten ayrı olarak istinsah edilip ayrı bir risale şeklinde de neşredilmiştir.
Kayserî’nin, İbn Arabî’nin (başta vahdet-i vücûd meselesi olmak üzere) düşüncesini çok iyi kavradığı açıkça görülmekte, yaptığı atıflarla diğer eserlerine olan derin vukûfiyeti de göze çarpmaktadır. Bütün bunların yanında, üslubundaki itidal, nezahet ve ciddiyet, zihni gibi kaleminin de güçlü bir eğitimden geçtiğini göstermekte; bu meziyetleriyle Kayserî, okuyanlarda derin bir hayranlık ve saygınlık hissi bırakmaktadır.