Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 92.00 TL | 92.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 92.00 TL | 92.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 92.00 TL | 92.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 92.00 TL | 92.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 92.00 TL | 92.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 92.00 TL |
Havale / Eft | 92.00 TL |
Posta Çeki | 92.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Alman sanat tarihçisi Erwin Panofsky’nin Görsel Sanatlarda Anlam adlı eseri yayımlandığı dönemde sanat tarihi ve sanat eleştirisi alanlarında büyük ses getirdi. Devrinin yerleşik sanat tarihçiliği ve eleştirisi teamüllerini sorgulayan Panofsky, geliştirdiği kendine has “ikonoloji teorisi”yle “Bir sanat eserine nasıl yaklaşılır?”, “Sanat eserinde anlam nasıl oluşur?”, “Vücuda getirildikten asırlar sonra, bir sanat eserini doğru yorumlamak nasıl mümkün olabilir?” gibi sorulara da cevap veriyor.
Emmanouil Kalkanis’in akıcı ve anlaşılır tahlili Panofsky’nin hayatına, çalışmalarına, içinde bulunduğu ilmî çevreye, eserlerinin uyandırdığı yankılara ve aldığı tepkilere dair de pek çok anahtar bilgi sunuyor.
“Hakikaten insan Panofsky’nin yorumlama yöntemlerini bir kez anladı mı, artık görsel sanatlar, özellikle de resim hakkında bir daha asla aynı şekilde düşünemez ve bu alana bir daha asla aynı şekilde bakamaz.”