Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 190.00 TL | 190.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 190.00 TL | 190.00 TL |
2 Taksit | 95.00 TL | 190.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 190.00 TL | 190.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 190.00 TL | 190.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 190.00 TL | 190.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 190.00 TL |
Havale / Eft | 190.00 TL |
Posta Çeki | 190.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Edebiyat Meseleleri isimli bu kitap, divan edebiyatının önemli mütehassıslarından Prof. Dr. Ali Nihad Tarlan’ın uzun yıllar üzerine kafa yorduğu meselelere dair ufuk açıcı konuşma ve makalelerinden oluşan bir eserdir.
Kitabın içinde “Edebiyat Üzerine” ,”Edebi san’atler”, “Metinler Şerhine Dair” ve “Metin Tamiri” olmak üzere 4 ayrı bölüm bulunmaktadır.
Prof. Dr. Ali Nihad Tarlan, sadece bir metinler şerhi hocası değil aynı zamanda üslup sahibi bir yazardır. Makalelerinde ve konuşmalarında kendisine mahsus bir tefekkür biçimi ve bakış açısına sahiptir. Kitap okunduğunda bu husus vazıh bir şekilde görülecektir.
Kendisine ait metodu bulunan, pek çok şairin divanını tenkitli bir surette yayına hazırlayan ve bu yayınlara öncülük eden kişi Tarlan’dır. Bu anlamda divan edebiyatı araştırmalarının ilk nüvelerini veren kişi de odur.
Tarlan’ın kaynaklara vukufiyeti tamdır. İktibas yaptığı kaynakları olduğu gibi almaz ve onları bir tenkit süzgecinden geçirir. Bu da incelediği hususlara dair yeni bakış açıları oluşturmasına vesile olmuştur.