Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 75.00 TL | 75.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 75.00 TL | 75.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 75.00 TL | 75.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 75.00 TL | 75.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 75.00 TL | 75.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 75.00 TL |
Havale / Eft | 75.00 TL |
Posta Çeki | 75.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Gerek Kuran-ı Kerimdeki birçok ayet-i kerime gerekse irad edilen bazı hadisler mutlu bir dünyanın inşası için evvela, fıtrata uygun olarak yaşayabilen ve dürüst davranışlar sergileyebilen bireylerin varlığını öncelemektedirler. Bu çerçevede Hz. Peygamber, emrolduğun şekilde dosdoğru ol (Hud 112) ayeti kerimesinin kendisini ihtiyarlattığını beyan etmiştir.
Dosdoğru olmak bir insanın hayatının her veçhesini kaplayan ilkelerin en önde gelenlerinden birisidir. Esasen bu ilkenin zedelenmesi durumunda pek çok yanlışlığın ortaya çıkacağı da bir gerçektir. Bu bağlamda acaba insanın doğru düşünmesini ve buna paralel olarak dürüst bir insan olmasını engelleyen sebepler nelerdir? işte bu çalışma, sorduğumuz bu soruyla ilgili on dört hususu incelemektedir. Bunlar çoğunlukla insanın iç dünyasından kaynaklanmaktadır. Esasen Kuran-ı Kerimde insanın dikkatli olması konusunda uyarıldığı bu hususların tezahürü onun bir beşer olarak nefsine olan mağlubiyetin de bir göstergesidir.
Aşırı dünya sevgisi insanın benliğini zedeleyen ve onu maddi aleme esir yapan istenmeyen bir durumdur. Hevânın peşinden sürüklenmek, kötü zan beslemek, bilgisizlik, aklını kullanmamak, taklit, şımarıklık, kibirlenmek, delilsiz tartışmak, gerçekler karşısında bahanelere sığınmak, gereksiz yere korkmak, acelecilik, şeytana teslimiyet ve aşırı şüphecilik gibi hususlar bir insanın doğru düşünmesini engelleyen zaaflardır. Aslında bunların tamamı tertemiz yaratılan bir insan için arızi birer durumdur ve bunlardan kurtulmak da mümkündür.
Bu arızi durumlar, yaratılışındaki güzelliği kendi elleriyle zedeleyen insanların tahripkar tasarrufları sonucunda ortaya çıkan boşluklarda kendilerine yer bulabilmişlerdir. Diğer bir deyişle yaşantısındaki herhangi bir güzelliği terkeden insan, istenmeyen bu durumların birisiyle karşılaşmakta gecikmemiştir. Çünkü insan hayatı boşluk kabul etmez. İşte bu kitap, insanın doğru düşünmesinin önündeki bu türden bazı saikleri konu edinmektedir.