Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 230.00 TL | 230.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 230.00 TL | 230.00 TL |
2 Taksit | 115.00 TL | 230.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 230.00 TL | 230.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 230.00 TL | 230.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 230.00 TL | 230.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 230.00 TL |
Havale / Eft | 230.00 TL |
Posta Çeki | 230.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
İkinci binyılın sonuna gelinirken Türkiyenin herhalde en ağır meselesi olan Kürt meselesinin boyutlanmasında, çözümsüzleşmesinde, giderek sözü tüketmesinde, devletin bu konuya bakışı kuşkusuz kilit önemdedir. Bu bakışın dillere yerleşmiş en kısa özeti, red... ve/veya inkar politikasıdır. Mesut Yeğen, kitabında, bu politikanın dümdüz bir kandırmaca olmadığına dikkatimizi çekiyor: Devlet Kürt sorununu irtica, aşiret direnci, eşkıyalık, ecnebi kışkırtması ya da bölgesel geri kalmışlık meselesi olarak algılıyordu.
Sorunu karmaşıklaştıran, biraz da budur: Devlet, Kürt meselesini gerçekten de böyle algılaya gelmiştir. Yeğen, bu algılamanın kodlarının Türkiyenin modernleşme süreci bağlamında nasıl oluştuğunu gösteriyor. Kitabın önemli bir katkısı, Kürt direncinin de, yine aynı modernleşme hikayesi bağlamında yerli yerine oturtulabileceğini vurgulamasıdır. Yeğen, bu direnci tarihten bağışık bir milli kimlik çerçevesine oturtarak mitleştiren yerleşik muhalif söyleme karşı da uyarıyor