Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 220.00 TL | 220.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 220.00 TL | 220.00 TL |
2 Taksit | 110.00 TL | 220.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 220.00 TL | 220.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 220.00 TL | 220.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 220.00 TL | 220.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 220.00 TL |
Havale / Eft | 220.00 TL |
Posta Çeki | 220.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Ferdinand Tönnies’in ilk defa 1887 yılında yayımlanan Cemaat ve Cemiyet isimli bu eseri, hiç şüphesiz sosyoloji biliminin Almanca bölgesindeki kuruluş metni olarak kabul edilmektedir ve günümüzde de bilimsel çalışmaların odağındadır. Kitaba adını veren Cemaat ve Cemiyet karşıtlığı, bir dizi diğer karşıtlıkla birlikte açıklanmaktadır. Bu bağlamda tarihsel düşünce şekli rasyonalist düşünce şeklinin; gelenek yeniliğin; doğallık suniliğin; organik birliktelik teknik-mekanik cemiyetin ve töre politikanın karşısındadır.
Cemaat ve Cemiyet kavramlarının aradan geçen 133 yıla rağmen hala ilgi çekmesinin sebebi, liberalizmin vaat ettiği mutluluğun henüz gerçekleşmemiş olmasında aranabilir. Cemiyette ve Cemiyet içinde kaybolan Cemaatte söz konusu olan, vaat edilen iyi hayatların gerçekleştirilememiş olması ve bunun Cemiyet içinde gerçekleştirilmesinin pek mümkün görülmemesidir. Bunun yanında ana akım sosyoloji literatürü, G. Simmel, W. Sombart ve M. Weber gibi klasik düşünürlerin yanında az sayıda istisna dışında o kadar steril bir hale gelmiştir ki krizlerle çalkalanan, yönünü bulmaya çalışan ve tutunacak bir dal arayan kitleye söyleyecek bir sözü bulunmamakta ve bu esere olan ihtiyacı artırmaktadır.