Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200.00 TL | 200.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200.00 TL | 200.00 TL |
2 Taksit | 100.00 TL | 200.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200.00 TL | 200.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200.00 TL | 200.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200.00 TL | 200.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 200.00 TL |
Havale / Eft | 200.00 TL |
Posta Çeki | 200.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
2006 yılında aramızdan ayrılan edebiyatımızın önemli ismi Muzaffer Buyrukçunun bütün eserleri Kırmızı Kedide. Sait Faik, Yunus Nadi ve Haldun Taner gibi önemli edebiyat ödüllerini kazanan Buyrukçu’nun, işçilerin ve işsizlerin, serserilerin ve kabadayıların, ev kadınlarının ve fahişelerin, sakatların ve delilerin, toplumda ve hatta edebiyatta pek görünmeyen insanların öykülerini anlatmadaki ustalığı, yakından tanıdığı karakterleri ve öykülerini son derece özgün bir üslupla kurgulamasında yatar.
Farklı edebiyat tekniklerini ustaca kullanan Buyrukçu, Bulanık Resimler’de aynı ofiste çalışan memurların gündelik yaşamlarını renkli bir dille anlatır. Çoğunlukla tek bir mekanda geçen öyküler, şaşırtıcı bir kurguyla birbirine bağlanır. Diyalog, iç monolog ve bilinç akışı arasında mekik dokuyarak son derece dinamik bir biçimde örülen Bulanık Resimler, yoğun bir erotizmden sistem eleştirisine, eski İstanbul meyhanelerindeki cümbüşten tehlikeli arka sokaklara uzanarak, gerçekle hayalin, bilinçle bilinçaltının kendine özgü bir bileşimini yaratır. Yapıtlarında romanla öykü arasındaki sınırı zorlamayı seven Buyrukçu, kendine özgü üslubunun ilk ve en yetkin örneklerinden birini Bulanık Resimler’de okurlarına sunmakta.