Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 155.00 TL | 155.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 155.00 TL | 155.00 TL |
2 Taksit | 77.50 TL | 155.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 155.00 TL | 155.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 155.00 TL | 155.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 155.00 TL | 155.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 155.00 TL |
Havale / Eft | 155.00 TL |
Posta Çeki | 155.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Böyle Buyurdu Zerdüşt: Herkes ve Hiç kimse için Bir Kitap, 1183-1885 yılları arasında Alman filozof Friedrich Wilhelm Nietzsche tarafından kaleme alınmış felsefi bir çalışmadır. Eserin geneli aforizmalardan oluşur. Nietzsche tüm kuralları yıktığı bu eserin kendine özgü bir üslûbu vardır.
Felsefesinin merkezini oluşturan şey, kişinin coşkun enerjisini sömüren her türlü öğretinin, toplumsal olarak ne kadar geçerli olursa olsun sorgulanarak hayatın evetlenmesidir. Hakikatin değeri ve nesnelliği üzerine yürüttüğü kökten sorgulaması, geniş çaplı yorumların odağını oluşturur ve etkisi özellikle kıta felsefesi geleneğinde varoluşçuluk, postmodernizm ve postyapısalcılık da dahil olmak üzere devam etmektedir.
Kitap üstinsan ve bengi dönüş kavramları üzerine kuruludur. Zerdüşt herhangi bir topluma ya da herhangi bir çoğula hitap etmekten ziyade, tekil olarak sadece insanı ele alır. Ona göre kişinin en büyük düşmanı, yine kendisidir. İnsana hedef olarak üstinsanı gösterir.