Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 184.00 TL | 184.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 184.00 TL | 184.00 TL |
2 Taksit | 95.68 TL | 191.36 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 184.00 TL | 184.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 184.00 TL | 184.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 184.00 TL | 184.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 184.00 TL |
Havale / Eft | 184.00 TL |
Posta Çeki | 184.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Yabancılaşmaya karşı direnen, medeniyetimizi savunan Nuri Pakdil, “Biat” u¨st başlığını verdiği u¨ç kitabında “biat” kavramını u¨lke gu¨ndemine taşımakta; “biat”ın ku¨ltu¨r, sanat ve edebiyat boyutu u¨zerinde durmaktadır. Çu¨nku¨ “biat”, medeniyetimizi kuran akıl ve iradeyi ortaya çıkaracak, u¨lkemizin öze dönu¨ş yolculuğuna çıkışı “biat”la gerçekleşecektir. “Biat”, bozguna son vermenin ve u¨lkeye dirlik ve du¨zen getirmenin ilk adımıdır. “Biat”la, du¨şu¨nce ve eylem, ku¨ltu¨r ve siyaset bu¨tu¨nleşecektir. İşte Biat III, yazarın bir manifesto niteliğindeki bu serisinin son kitabıdır.
“Sorunlarımıza ‘gu¨ncel’ değil, ‘tarihsel’ bakmamız gerekiyor. (…) Ülkemizin temel sorunu ya da sorunları; hep, kimliksizleşmesinin acı sonuçlarından doğmuştur.”
“İslâm Öğretisi özgu¨rlu¨kçu¨du¨r, ilericidir, devrimcidir, bağımsızdır; sömu¨ru¨nu¨n her biçimine karşıdır; başta anamalcılığa karşıdır, başta yabancılaşmaya karşıdır İslâm Öğretisi. İnsanın, yalnızca, ‘emeğinin karşılığını yiyebileceğini’ vurgular bu Öğreti. Yaşasın; karşıanamalcı, karşısömu¨rgeci, Öğretisel, tarihsel, evrensel, özgu¨rlu¨kçu¨, ilerici, tek değerin ‘emek’ olduğu bilincini harlı bir ateş gibi tu¨m insanlara duyumsatmayı amaç edinen ışıklı çizgimiz, konumumuz! Yaşasın; yeryu¨zu¨ndeki tu¨m inananların birlikteliği!”