Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 158.00 TL | 158.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 158.00 TL | 158.00 TL |
2 Taksit | 79.00 TL | 158.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 158.00 TL | 158.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 158.00 TL | 158.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 158.00 TL | 158.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 158.00 TL |
Havale / Eft | 158.00 TL |
Posta Çeki | 158.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Nakilde hata olsa -hadis olduğu için- günah olması lazım geldiğinden, kalbim titriyordu.
Fakat anlaşıldı ki, inayet var, şu risaleye ihtiyaç var. İnşaallah sahih bir surette yazılmıştır.
Şayet bazı elfaz-ı hadisiyede veya ravilerin isminde bir yanlış bulunursa, tashih edilerek müsamaha ile bakmalarını ihvanlarımdan rica ediyorum.
(Bediüzzaman, Mektubat, s. 447).
Bediüzzaman Said Nursi, yukarıdaki cümleleriyle arkadaşlarının hadislere karşı yaklaşımının ne olacağını belirtmiştir. Ancak günümüzde Bediüzzaman’ı ve Risalelerini takip edenlere kitaptaki bazı rivayetlerin sened ve metin açısından problemli olduğu hatırlatıldığında, “Mümkün değil, ilhamla yazılmıştır” şeklinde bir yaklaşım göstermektedirler.
Bu yaklaşım, Bediüzzaman’ın yukarıda naklettiğimiz tavsiyelerine ters düşmektedir. O, hadisler hakkında elinden geleni yaptığını, ancak bunun dışında bir durumla karşılaşırsanız ona tabi olun tavsiyesinde bulunduğu malumdur. Bediüzzaman bu ifadeleri kullanmamış olsa bile, bir Müslüman hadisler konusunda değerlendirme yaparken hadis alimlerinin tespitlerine dikkat etmesi gerekir.