Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 115.00 TL | 115.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 115.00 TL | 115.00 TL |
2 Taksit | 57.50 TL | 115.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 115.00 TL | 115.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 115.00 TL | 115.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 115.00 TL | 115.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 115.00 TL |
Havale / Eft | 115.00 TL |
Posta Çeki | 115.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Gordon Comstock sıkıcı orta sınıf saygınlığından ve paraya tapınmaktan nefret eden bir adamdır. Reklam şirketindeki “iyi” işini bir kitapçıda çalışmak üzere bırakır. Yazılarına odaklanmayı umut eder. Fakat bunun yerine, yaratıcılığını ve ruh halini altüst eden bir yoksulluğa sürüklenir. Sadece sevgili Rosemary onun seçtiği hayatı sorgulamasına sebep olan bir güce sahiptir.
Peki Gordon paraya karşı açtığı savaşı kazanabilecek midir?
Gordon Comstock karakteri aracılığıyla George Orwell topluma karşı olan hoşnutsuzluğunu ortaya koyar. Otobiyografik ayrıntılarla dolu Aspidistra, materyalist bir varoluştan kaçma mücadelesinin ne kadar zor olduğunu anlatır.
“Orwell yoksulluğun yarattığı yabancılaşma ve yalnızlığı çok dokunaklı bir biçimde tasvir ediyor.” –Jeffrey Meyers
“Açık ve sert bir dille yazılmış, yürek burkan bir yoksulluk hikâyesi.” –Cyril Connolly, New Statesman