Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 250.00 TL | 250.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 250.00 TL | 250.00 TL |
2 Taksit | 125.00 TL | 250.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 250.00 TL | 250.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 250.00 TL | 250.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 250.00 TL | 250.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 250.00 TL |
Havale / Eft | 250.00 TL |
Posta Çeki | 250.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Toplumsal yapının doğrudan ya da dolaylı tesirlerine açık olan modern, eğitimli, seküler birey metafizik alanı anlamlandırmak istediğinde ne geleneğin ne modernitenin imkânlarından tatmin olacaktır. Varoluşuna dair can alıcı soruların kıskacında tükenmişlik sendromu ile baş başa kalması işten değildir. Neredeyse bütün sosyo-psikolojik ihtimalleri tüketmiş birinin bu durumda önünde iki seçenek durur: fiziken veya ruhen ölmek (nihilizm) ya da yaşamak (arayış: iman)tasavvufi manada bir iç yolculuk. Böylece tükenmişlik sendromuna maruz kalmış yeni çağ insanına arayış bir olanak olarak görünür. Modern, karmaşık, katı gerçekliğin dünyasında örselenen insan ruhu, kendini bir kavşakta bulur. ‘Yola çıkma’yı tercih ederse dinamizm kazanacaktır.
Ancak insan her zaman aynı ruh halinde, aynı yaklaşımda kalamaz. Postmodern kültürün pazar mantığı ile önüne serdiği popüler ruhsallıkları bir deneme-yanılma tahtası gibi kullanmak, yola çıkmış ancak yolda kalmakta zorlanan modern-seküler bireyin adeta karakteristiği olmuştur. İşte yamalı-bohça (brikolaj) dindarlık, arayış sürecinde yaşanan bu ‘tutup bırakma’ eyleminden arta kalandır.
Kalabalıklar içinde fark edilmeyen ‘tutunamayanların’ dramını bizden çok önce fark edip yazan Oğuz Atay’ın ruhu şad olsun.