Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 265.00 TL | 265.00 TL |
2 Taksit | 132.50 TL | 265.00 TL |
3 Taksit | 88.33 TL | 265.00 TL |
4 Taksit | 70.89 TL | 283.55 TL |
5 Taksit | 57.24 TL | 286.20 TL |
6 Taksit | 48.14 TL | 288.85 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 265.00 TL | 265.00 TL |
2 Taksit | 132.50 TL | 265.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 265.00 TL | 265.00 TL |
2 Taksit | 132.50 TL | 265.00 TL |
3 Taksit | 88.33 TL | 265.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 265.00 TL | 265.00 TL |
2 Taksit | 132.50 TL | 265.00 TL |
3 Taksit | 88.33 TL | 265.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 265.00 TL | 265.00 TL |
2 Taksit | 132.50 TL | 265.00 TL |
3 Taksit | 88.33 TL | 265.00 TL |
4 Taksit | 70.23 TL | 280.90 TL |
5 Taksit | 56.71 TL | 283.55 TL |
6 Taksit | 47.70 TL | 286.20 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 265.00 TL |
Havale / Eft | 265.00 TL |
Posta Çeki | 265.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Gerek Kuran’da gerek rivayetlerde bahsedilen Allah, bir krala benzetilmesi bir yana, her şeyiyle; adı, namları, sanları (unvanları), sıfatları, hasletleri, değişik özellikleri, krallığı, başkenti, evi (sarayı), tahtı, bağları, bahçeleri, has bahçeleri, erzak ambarları, su sarnıçları, arşiv depoları, zindanı; kulları, köleleri/ halayıkları, işçileri, memurları, hizmetçileri, kâtipleri, Yüksek Konsey’i, elçileri, habercileri, ulakları, kolluk kuvvetleri, askerleri/orduları, hafiyeleri, tebaası; vergileri, yargısı, töresi/kanunları, fermanları, adaletnameleri, törenleri... ile baştan ayağa bir kral olarak tanıtılmaktadır. Halil Hacımüftüoğlu, Allah’ın Krallığı kavramının ve tasarımının Yahudi-Hıristiyan geleneğine mahsus olmayıp İslamda da izinin sürülebileceğine dikkat çekiyor. İslamın aslî ve sahih kaynaklarında ortaya konan monarşik yapı tasarımının kapsamlı bir tahlilini yapıyor. Bu titiz çalışma, İslamî tefsir ilmiyle modern hermenötiğin ortak bir yorumbilim zeminini kurmayı denemesiyle önemli. İslam ilahiyatını sosyal bilimlerle, sosyal teoriyle ve felsefeyle yeniden buluşturan bir eser.