Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 148.00 TL | 148.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 148.00 TL | 148.00 TL |
2 Taksit | 74.00 TL | 148.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 148.00 TL | 148.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 148.00 TL | 148.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 148.00 TL | 148.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 148.00 TL |
Havale / Eft | 148.00 TL |
Posta Çeki | 148.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Amacını eşyanın hakikatine ulaşmak olarak belirlemiş olan klasik felsefe, bu amacına ulaşabilmek için gerekli ontolojik ve epistemolojik imkânlara sahip olduğunu iddia etmektedir. Bu iddianın temellendirilmesi sadedinde belli bir varlık anlayışı geliştirmiş ve buna uygun bir bilgi anlayışı ortaya koymuştur.
İnsan gücü nispetinde eşyanın hakikatine nasıl ulaşabilir diye sorduğumuzda, karşımıza klasik felsefenin “akledilirler” anlayışı çıkmaktadır. Buna göre akledilirler, ulaşılmak istenen eşyanın hakikatine tekabül eden tümel anlamlara karşılık gelmektedirler. Diğer bir ifadeyle, akledilirler, ontolojik olarak eşyanın hakikatini oluşturan makul veçhelerinin, akıl tarafından idrak edilmiş varlık ve mahiyetlerinin bilgisinden oluşmaktadırlar. Dolayısıyla, akledilirler konusu, klasik tarzda metafizik yapılıp yapılamayacağı meselesiyle doğrudan bağlantılı hâle gelmektedir.
Elinizdeki çalışma, dış âlemden hareketle aklın, akledilirleri nasıl elde ettiği ve varlığın aklî bilgisi anlamında metafiziğin nasıl mümkün olduğu konusunu incelemektedir