Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 189.00 TL | 189.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 189.00 TL | 189.00 TL |
2 Taksit | 94.50 TL | 189.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 189.00 TL | 189.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 189.00 TL | 189.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 189.00 TL | 189.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 189.00 TL |
Havale / Eft | 189.00 TL |
Posta Çeki | 189.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Ömer Türker bize ahlâk alanının bir bilim olarak kurulmasından hareketle pratik felsefeyi yeniden inşa etmeyi hedeflediği devasa bir proje sunuyor. Bu projesinde felsefe tarihinde şu ana kadar yapılan çalışmaları da karşısına alarak ahlâkîliğin aslî anlamına odaklanıyor. Dizinin bu ilk kitabında ahlâkın olgusal bir incelemesinin nasıl olması gerektiğini ortaya koyuyor. Türker’in metafizik ve felsefe tarihi konularındaki birikimini arkasına aldığı ve tamamlanmasını büyük bir heyecan ve merakla beklediğimiz bu eser, ancak büyük filozofların eserleriyle kıyaslanabilecek bir derinliğe sahip.
Ahmet Ayhan Çitil
Bu kitap; siyaset ve hukuk gibi pratik alanların, hatta insani olan tüm düzlemlerin ekseni olmak açısından ahlakı ele almakta ve yeniden tesis edilmiş haliyle ahlakı bu alanların metafiziği olarak önermektedir. Bir taraftan eserde ontolojik, psikolojik ve dilsel açıdan ahlak ve insani alan arasındaki ilişkinin derinliği yoklanarak bu önerinin kudreti adeta test edilirken, diğer taraftan ise ahlakın tümel bir bilim olması soruşturulmaktadır. Disiplinlerarasılığa çokça gereksinimin olduğu ancak yine de sosyal bilimleri derleyip toparlayan bir usulün yokluğunu fark ettiğimizde ahlak alanına dair bu öneri tartışılmaya değerdir.
Yunus Cengiz