Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 224.00 TL | 224.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 224.00 TL | 224.00 TL |
2 Taksit | 112.00 TL | 224.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 224.00 TL | 224.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 224.00 TL | 224.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 224.00 TL | 224.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 224.00 TL |
Havale / Eft | 224.00 TL |
Posta Çeki | 224.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Abdülmecîd b. Şeyh Nasûh Et-Tosyevî El Amasyavî’ye ait “Menâkıbi’l- ‘Ârifîn ve Kerâmâtil-Kâmilîn” adlı elinizdeki eser Türkçe olup tespit edilen tek nüshası İstanbul Üniversitesi Merkez Kütüphanesi Türkçe Yazmalar Bölümü 558 numarada 162a-217a sayfaları arasındadır. Eserde tasavvuf büyüklerinden 40 şeyhin menkabeleri anlatılmakta ve eserin yazılma sebepleri ve içindekiler hakkında giriş bölümünde bilgi verilmektedir. Çalışmamızın ilk bölümü’nde Abdülmecîd b. Şeyh Nasûh et- Tosyevî el- Amasyavî’nin hayatı, edebî ve tasavvufî kişiliği ve eserleri; kendisi ve eserleri üzerine yapılan çalışmalardan hareketle verilmeye, açıklanmaya çalışılmıştır. Eserin 2. Bölümü, “Menkabeler ve “Menâkıbi’l- ‘Ârifîn ve Kerâmâtil-Kâmilîn” adını taşımakta. Bu bölümde ilk önce, Türk-İslâm edebiyatında menkabe ve menâkıbnameler hakkında genel bir bilgilendirme yapılmıştır. Daha sonra, üzerinde çalışıp transkribsiyonunu yaptığımız Menâkıbi’l- ‘Ârifîn ve Kerâmâtil-Kâmilîn” içerisindeki menkabe ve hikâyeleri eserdeki sıralanaşını dikkate alarak, hikâyelerin başında haklarında verilen bilgilerle beraber verdik. Üçüncü bölümde eser; bir sayfa transkipsiyon metni, bir sayfa asıl metin şeklinde verilmiştir. Bu şekilde düzenlememizin sebebi okuma-görme kolaylığı sağlamaktır. Eserimizin sonuna tasavvufî halk edebiyatı metinlerinde ve bizim metnimizde geçen kelimelerin anlaşılmasında kolaylık sağlayacak geniş bir tasavvuf lûgatı eklenmiştir.